torsdag 11 december 2008

Innebandybråket del 2

Läs kommentarerna längst ner, skrivna av "R" och "H".

För det första; är man så omogen att man inte kan skriva ut sitt namn och stå för det man säger bör man uppsöka ett psykhus snarast.

För det andra;
Svar till "R": Du vet det är jul snart, men efter det, absolut! Hänkar du eller?

Svar till "H": Det är väl inte så konstigt att vi reagerar på det sättet vi gör när vi får höra TRE olika versioner av det som hänt och dessutom så sent? Ska man ljuga så ska man fan mig göra det bra (jag är till exempel ett praktexempel på en lögnare). Anledningen till att jag inte tror på personen i frågas version är att hennes pappa, som är en vuxen människa, sa en helt annan. Vuxna människor brukar inte ljuga plus att den historien lät hundra gånger mer realistisk än de andra två. Lite mer detaljerad, lite mindre traditionell. Men visst, OM vi nu hade vetat vad som hänt hade vi säkert ångrat oss jävligt hårt och eftersom att du nu verkar veta det kan du ju kanske ta och berätta det för oss så vi slipper gå runt och vara arga.

Förresten ska jag ha mina 70 kronor tillbaka.

Inga kommentarer: