lördag 27 december 2008

It´s over

Så nu får vi vänta i ett år på nästa jul. Eller, 11 månader låter bra.
Som jag sa i ett inlägg lite längre ner så är julen oftast bara stressig och jävlig men jag har insett en sak; det löser sig alltid och när man väl sitter där i soffan, tittar på Svensson Svenssons julspecial som är lika kul varje år och har varit överallt, ja då märker man att det kanske inte var så jobbigt trots allt. Årets julafton kan beskrivas med tre saker- ett: jultomte från Skåne i Canada Goose-jacka, Gucci-skor och en stor rock/väst tillsynes gjord av ett kokadaver, två: en sjuhelvetes massa julklappar under granarna och tre: kylskåp fullt med förbannad julmat (dock var morotslåda inte så illa som jag hade för mig). Nu kanske ni undrar varför jag inte bloggat någonting och det är helt enkelt för att jag utnyttjat mina presenter. Jag har i egen hög person tittat på Ugly Betty i två dagar samt ätit en massa godis. Kan sängliggande bli mycket bättre?Fast jag kanske skulle ha sparat några avsnitt till resten av året? Nästa box kommer förmodligen till nästa jul...

Inga kommentarer: