måndag 1 december 2008

Bah...

Jag orkar egentligen inte berätta att jag har haft livskunskap idag.
Jag orkar egentligen inte berätta att jag är grym på att dansa balett.
Jag orkar egentligen inte berätta att meningen med livet är att vara lycklig, för det har jag redan pratat om hela dagen.
Jag orkar egentligen inte berätta att Janne Boman tyckte att jag skulle fortsätta vara en sprudlande, positiv och lycklig människa.
Jag orkar egentligen inte berätta att tränaren förra torsdagen sa att jag var vuxen och så långt före alla andra.
Vad jag däremot orkar berätta är att de två senaste punkterna har gjort mig oändligt stolt och det är prompt omöjligt att hålla de för mig själv längre. Alla ska få veta hur bra jag är.

Så. Nu var det sagt och jag tycker precis som ni att det var jäkligt omoget att skryta om sådant, men huvudsaken är att man är lycklig- då kommer allt gå bra här i livet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du gullegumman....du e BRA världsbäst faktiskt.Kram

Anonym sa...

Haha inte på allt, men nästan ;) Kram