lördag 6 december 2008

Still

Jag tänker fortfarande bara på en enda sak, beep-testet på torsdag. En liten tanke som vägrar lämna mig ens för en sekund. Labiliteten har lämnat mig och ersatts av ilska och nej-nu-jävlar. Kör konstant mentalcoachning för att vara så arg och tjurig som möjligt på torsdag. Jag har dessutom medvetet valt bort att äta dagens lucka i chokladkalendern, det är nämligen sådan här fin choklad som man blir näst in till illamående av. Om allt det här är hälsosamt? Nej det tror jag inte.

Snart är det loppis med klassen utanför stora Coopen så om jag har tråkigt kan ni ju alltid komma förbi och säga hej. Efter det blir det Mandie´s place med el equipo till imorgon.

Det där med snart var för en stund sedan, inlägget ville av någon töntig anledningn inte publiceras så jag gör det nu, efter loppisen. Fy helvete vad kallt det är att se bra ut. Vill man vara fin får man frysa arslet av sig.

Inga kommentarer: