lördag 27 december 2008

P1

Jag har blivit kulturell, läskigt va? Fast kulturell kanske är fel ord, sportfånig är nog den rätta bemärkelsen och då blir man inte lika mörkrädd längre. Vinter i P1 (just det- P1!!!) som idag hade systrarna Kallur som värdar. Till min enorma besvikelse var det bara i början som ny fakta berättades, det om deras slagsmål i tvättstugan och respektives födelsevikt (2,1 och 2,8, jag vägde 2,6) till exempel. Resten av programmet kan man läsa sig till genom finkamning av internet, vilket jag redan har gjort. Dessutom har de fått dille på synth-musik och det är väl inte direkt min smak. Men in i iPoden skall programmet ändå, trots att jag är ganska trött på pratet om OS-missen... Om programmet gav mig något av djup? Nej, det kan jag inte påstå men är man sportfåne så är man.

Inga kommentarer: