lördag 28 november 2009

Blev ingen planeringskväll för mig

Ja hörrni, jag har dåligt samvete men vad ska jag göra? För det första har jag ingen större lust att ensam åka kommunalt från Jakan till Värmdö och för det andra får jag inte göra det heller. Yttre omständigheter kan man inte göra någonting åt.

Men nog om det, nu ska jag inte vara så. Nu ska jag vara glad. Och vad ska jag vara glad för? Well, tjejerna vann matchen vilket var skönt. Däremot måste jag berömma Ösby (och absolut inte för att fjäska), de spelade riktigt bra och det märks att det går framåt. Kul match att titta på i alla fall!

Nu då? Jo, vi sitter i soffan och kolla på Eragon med Maddan, skulle egentligen kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen men våra högtalare celebral parecade så det bidde inte av. Funderar på att gå till mitt rum och läsa lite om Förlorade symboler...

1 kommentar:

sara sa...

ne.. det gör inget. det kändes bara väldigt surt. det är det.
vi får göra det bästa av situationen helt enkelt. Jag fick ju en lugn hemmakväll, vilket var skönt. Jag var dötrött när jag rullade in i sthlm ikväll...
Kramar