tisdag 3 november 2009

My essay is sooo done!

Japp, jag skrev en uppsats på några timmar. Eller, jag hade ju börjat på den första paragrafen och funderat på vad jag skulle skriva redan innan igår men det var då jag kom på att aha! Nu börjar det bli lite brådis (haha jag skrev bråfis). Kände mig dock inte överjävligt stressad utan det var mest att nu ska jag sätta igång and I´m gonna make it!
Den skulle mailas in innan klockan 12 i dag och klockan är i detta nu...11.38. Alltså hade jag typ jättebra framförhållning den här gången. Notera typ.
Sitter på bussen på väg hem, har halvdag i dag och på torsdag och igår samt imorgon var/är vi lediga från Internationella Engelska Anstalten. Jag ska nog bli kriminell, fatta vad skönt att få permission då och då. Vet ni, jag är jättehungrig. Usch.

Inga kommentarer: