torsdag 12 november 2009

The importance of planning

Jag har ju inte riktigt fattat det här med framförhållning och det har straffat sig. Stress kallas det som uppkommer och det är inte trevligt ska jag säga er. Därför är jag duktig och gör läxor just nu, även om det suger häst. Måste samla info om blandekonomi men vad fan, det är tre andra som gör detsamma så det borde räcka med ett och ett halv A4. Vad är det mer för läxor? Hmm, måste skriva om min bokanalys lite smått. I alla fall omstrukturera den så att den åtminstone följer instruktionerna. Jag hade inte pappret när jag skrev, det är min ursäkt.
Om jag ska vara ärlig så tror jag att ni skiter i mina läxor, det är nästan så att jag också gör det. Något roligare...hmm...tja, vi möter P-95:orna ikväll. Den tråkiga sidan är att jag fortfarande är sjuk. En annan sak är att motherfoxes lätt låter som motherfuckers, något vi upptäckte på Natural Science.
Jag återkommer när jag har kommit på en av alla roliga saker jag har haft på lager ett tag.

Inga kommentarer: