måndag 9 november 2009

Sjukling

Jag mår illa. Antingen var grädden i kaffet gammal eller så är det för att jag inte ätit så där jättemycket de senaste dagarna.
Jag har fett hår. Antingen så har någon hällt smör i huvudet på mig eller så är det för att jag inte tvättat det sedan i torsdags.
Jag har ont bakom ögonen när jag tittar åt sidan. Antingen så är jag översynt eller så är det för att jag är sjuk.
Jag tittar på en störd fransk film på tv. Antingen har jag tråkigt eller så är jag helt enkelt dum i huvudet.

Jag skulle gissa på det sistnämnda.

Jennie jag tror att det är din tröja jag har på mig...

3 kommentarer:

jennla sa...

fanny ditt efterblivna as? det är inte min tröja har jag ju sagt minst 57820 gånger!

Fanny sa...

JO!!! Du glömde den hos mig och jag har TVÅ!!!

Anonym sa...

den e min :(