onsdag 4 november 2009

Erkänn

Om någon vet med sig att den av misstag/med flit slagit mig i huvudet med en stekpannan kan den väl höra av sig. Det är så att jag frivilligt sitter och lyssnar på Miley Cyrus version av Girls just wanna have fun, alltså är det något som inte står rätt till. Jag vet att det kan vara jobbigt att erkänna något sådant här offentligt så det går bra att maila mig.

Förresten, är det bara jag som alltid drömt om att stå bakom en vägg och slå den som kommer in genom dörren med just en stekpanna?

3 kommentarer:

Egoinas mamma sa...

Du har nog helt normala fantasier. ;D

Carrooo's sa...

De va jag Fanny :$ förlåt men du vart så arg på mig i sommras :O när vi va på nattspårning o då hittade jag en rosa stekpanna i skogen o wsmällde till dig när du va rädd för dom dära... :S XD men allfall förlåt ;)
Men hahahahahahahahaha jag trodde inte du skulle sjunka så lågt allafall

Phanny sa...

DET VAR EN JÄÄÄÄVLA TUR FÖR DIG CARRO ATT DET VAR EN ROSA STEKPANNA! Och btw så var det femman och fifunerna jag var rdd för...