måndag 23 november 2009

Oups

Jag glömde bort att jag hade en blogg. Förlåt. *Ursäkten godtagen* Tack tack.
Vet ni, jag var hos läkaren imorse och förlorade allt mitt blod. Som tur var var det en vanlig nål och slang som kördes in i min arms innandöme, jag slapp att bli biten av Edward. Huh, hemska tanke. Fyra rör med blod bidde det, mysigt. Inte för att jag har något emot nålar och sådant men ändå. Var på den nya vårdcentralen i Mölnvik, lugnt, harmoniskt och inte en jävel där förutom läkarna. Goodie.
Sedan var det bara att åka in till skolan och efter det så...hmm...jo då var det bara att pallra sig till scouterna och bli irriterad på små skrikande pojkar som vägrar göra som man säger. Däremot upptäckte jag min fantastiska talang för att dekorera ljus med stearin på ark.
Nu ska Fanny smida klart sina planer med en kompis (jo, jag har faktiskt kompisar) och efter det kolla på sporten och läsa Den förlorade symbolen.

God natt med er.

1 kommentar:

Helenaaa sa...

Haha, jag skulle ta blodprov nyss och de ända jag kunde tänka på för att lugna ner mej va att blodet va till en viss Edward...patetisk I know!!!

KRAM PÅ DEJ, RJUT.