onsdag 11 november 2009

Internet efter döden?

Ja, har ni läst om det? Om det där företaget som tar hand om alla ens internetkonton när man gått bort? Jag har en känsla av att de börjat spana in min blogg och funderat på att kontakta någon som känner mig för att försäkra sig om att jag fortfarande lever. Men tyvärr, här finns inga pengar att hämta, jag är bara lat. Eller nej, jag är absolut inte lat men jag TVINGAS göra annat. Typ lära mig om the ancient Indian civilization. Interesting, huh? Nej, åt helvete med det. Har prov imorgon men det får gå som det går. Är tydligen bara ett G- till VG-prov och det kan ju inte vara alltför svårt att få det sistnämnda. Appropå G, jag tror att jag skrev mitt andra G-prov någonsin imorse. Tur för mig att alla andra kände likadant men frågan är om det ska vara så.

Oj, nu kommer mamma hem från kören. Jag kanske ska hoppa i säng.

Inga kommentarer: