söndag 8 november 2009

Inaktiv

Jag är sjuk. Igen. Det är därför jag inte är så där jättebloggig i dag. Mådde åt helevet imorse men det blev bättre när jag satt och hade trevligt med Ebba i kafeterian i Hemmestahallen. Av någon anledning var det bara vi två...

Sitter och kolla på John Adams, ni vet den där Emmy-belönade serien om USA:s andre president. Verkar...bra. Mamma undrade om jag ville ändra min prenumeration på Populär Historia till Världens Historia. Vi är trötta på alla jävla artiklar om första och andra världskriget.Vem bryr sig? Det finns inget tråkigare att läsa om än historia som inte är historia. You get my point? Nja, kanske inte men det är bara det att världskrigen är så aktuella att det inte blir spännande för 5 öre. Ingenting lämnas åt fantasin.

Är hemma imorgon. Ska till vårdcentralen och kolla om jag möjligtvis behöver vaccineras. Vet inte vad jag hoppas på, det känns bara lite dumt att vara förkyld och riskera att smittas av influensan. Då blir det ju inte direkt bättre.

Inga kommentarer: