tisdag 3 november 2009

Jag tycker inte om min idrottslärare. Inte alls.

Hon är ju fan vilse i pannkakan! Kollade nyss om jag fått mitt omdöme och jodå, NU hade det kommit in. Men vad är det jag ser? Att hon inte vet vad hon snackar om.

Tryck för större

Rött: Okeeeej... Jag ska alltså förbättra det jag fick beröm för?

Blått: Det är väl inte så jävlans lätt att visa det när vi göra samma saker en gång i veckan halva terminen? Fitness och basket sedan augusti, stor variation.

Grönt: JAG VILL INTE FORTSÄTTA ATT HA VG! Ge mig förslag på hur jag kan höja det!

1 kommentar:

tess sa...

tack för grattis! du är den enda som grattat mig där... :P

ush. jag får rysningar. om det är något jag anser är frustrerande så är det såna lärare... oftast vem dem om att man satsar på högre men tycker ändå det är fruktansvärt svårt att säga vad man ska göra för att nå det. dem är födda att vara jobbiga. :P