onsdag 21 april 2010

I feel bad when people punch my abs and their knuckles break

Here's the thing; jag har verkligen ingenting att skriva om. Eller jo, det har jag, men jag orkar inte. Som det här med alla ";pPPPpppPp-grupper" till exempel. Jag skulle kunna skriva tre uppsatser om hur mycket jag hatar dem och att jag verkligen inte ser det roliga men det känns så tråkigt att läsa om, jag hatar ju redan allt som alla andra gillar så vad är nyheten liksom? Jag har hittat en som var värd att dra på smilbanden åt: "Har du klamydia?" "nääää!" Så bor man i Huddinge! ;pPpPPPPppP och den var egentligen bara kul för att Elin är Huddingeunge.

3 kommentarer:

Frida sa...

präktkossa!

ELIN sa...

its funny because its true. dagliga klamydiatest på undgomsmottagningen är alla huddingebors vardag

Phanny sa...

Du borde ha det som main ad i ditt municipality project.