fredag 30 april 2010

Ironi all the way

Sms fråm Frida: Kvällens mål: maria pol, ha sex med en random, däcka i en buske. NU KÖR VI!
Jag: TAGGAAAAA!
Frida: Ska vi dra till Uppsala!?!?
Jag: Lätt att vi gör! Vi liftar med någon blatte från Fittja och lovar honom hett sex och en jävla massa sprit (för pappas pengar). De där invandrarna är så billiga...
Frida: Haha ja, går med på vad som helst. Slampor hela högen!
Jag: Fy fan, åk hem. LÄNGE LEVE JIMMIE ÅKESSON!
Frida: Hahahahaha
Jag: Haha från planer om röj till invandrarpolitik
Frida: Jag älskar invandrare! Dagens goda gärning: fråga en stående gubbe på bussen om han ville ha mig sittplats.
Jag: Du är så snäll Frida, en äkta svensk. Kan du ens föreställa dig Mehmet al-Hadi göra detsamma för Per-Erik, 78 år med benprotes och epilepsianfall?
Frida: Hahaha. Han bah "det är bara tjejer som erbjuder plats".
Jag: Hahahaha exakt!
Frida: Och så ville han inte ha den så jag fick sitta kvar, hihi:D
Jag: Du skulle skrikit: Skit i det då otacksamma gubbjävel!
Frida: Aa, och typ borsta tänderna äckel
Jag: Hahaha!

Jag får inte igång filmen på datan. Jag har tråkigt. Märks det?

Inga kommentarer: