fredag 23 april 2010

Lonely, I'm so lonely

Jag är hungrig och har ont i huvudet (kan kanske bero på vitlöken), mamma är i stan och träffar en kompis och Johan och Tuva verkar ha rymt hemifrån så jag fick ryck och gick till farmor. Problemet var bara att hon inte var hemma. Funderade en stund och kom på att hon skulle hämta lillkusinen från fotbollsträningen i Hemmesta, bra Fanny- gör först, tänk sedan. Gick därför förbi mormor och plingade på men det var ingen som öppnade där heller. Hmm...jag ska nog kolla när Luddes träning slutar, då borde jag kunna räkna ut (NU LOGGADE JENNIE IN PÅ MSN! HON SKA PÅ ******** OCH **** ******* ** *** ******, NÅGOT HON TYDLIGEN TÄNKER UNNA SIG) när farmor är hemma.

Rackarns gurkor, det är tydligen Sanktan-premiär för killarna ikväll. Jag har ingen aning om hur länge de spelar men om matchen började 17.30 så borde den varit slut för länge sedan. Alltså borde de komma hem snart. Om jag hade varit normalbegåvad hade jag ringt och kollat, men min hjärna har inte rikigt kommit upp i den kapaciteten.

Inga kommentarer: