måndag 26 april 2010

"Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Fanny skulle vara roligt att se"

1. Tre namn jag lyssnar till: Fanny, Fuckface och Mongo.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Beslutsångest, det var en elak fråga.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min förmåga att slita sönder hörlurar.
4. Detta är jag rädd för: Mårran och Fifunerna.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar på kortet, Facebook och mat i magen.
6. Tre saker jag absolut inte kan: Danska, det skulle stå dansa men jag kan inte danska heller och simma fjärilssim.
7. Detta tycker jag om att göra: Peta mig i näsan, så himla avslappnande.
8. Detta vill jag göra just nu: Somna.
9. Bästa känslan: Den när man får gå på toaletten efter att man har hållt sig i en halv evighet.
10. Värsta känslan: Frustration.
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Självdistans, förkärlek för dammsugning och en hjärna. Hjärnor är bra egenskaper.
12. Är jag kär just nu? Mom, dad. This is Bob. He's 97 and rich. We love each other.
13. Jag vill gifta mig…i turban.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Vinna 127 miljoner på Lotto med joker, ha en jävligt flashig utbildning och resa jorden runt.
15. Min käraste ägodel: iPoden och smyckena.
16. Något jag vill ha i present: Pengar till en Nikon D3000. En bra kamera för retards.
17. Detta har jag på mig just nu: Endast underkläder. Folk tittar lite konstigt.
18. Favoritkläder: Mjukisbyxor all the way baby.
19. Favoritdjur: Dammråttor.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Folkmusik, man blir så taggad.
21. Favoritlåtar just nu: In my head- Jason Derülo.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Beror helt på läraren, jag är ju pure awesomeness.
Det finns ingen 23:a! Coincidence? I think not.
24. En bok jag älskar: Parfymen av Patrick Süskind.
25. En film jag älskar: Pokémon 2.
26. Tv-program jag gillar: Förlossningskliniken.
27. Favoritdoft: HAHAHAHA JAG VETTE FAN, JAG SITTER OCH ASGARVAR ÅT MIG SJÄLV PÅ BUSSEN!
28. Detta äter jag gärna: Smärtstillande.
29. Dricker helst: inte geggamojja.
30. Favoritgodis: Svindyr choklad.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Arboga.
32. Färg på mina ögon: Bajsbruna.
33. Min längd: x-1,5. Alltså 168.5 centimeter.
34. Jag tror på: jag tror inte, jag lever i total förnekelse.
35. Jag spelar: inte trumpet men jag hade varit en jävel om jag kunnat.
36. Person jag beundrar: Jultomten, jag förstår inte hur han hinner.
37. Så här bor jag: Feta villan, pool, eget vardagsrum, sommarställe i skärgården på sommaren. Sånt som Jesper inte har i Hökarängen.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Den kaktusen har gått över till andra sidan.
39. Det här tänder mig: Jag är scout, t-röd funkar alltid.
40. Det här gör mig avtänd: Hår på bröstet är inte så jävla sexigt. Speciellt inte om man är tjej.
41. Favoritfärg: Vit.
42. Favoritcitat: Quidquid latine dictum sit, altum viditur.
43. En hemlighet jag vet: Att Bella är gay.
44. Bästa present jag fått: Present som present, le och var glad.
45. Senast köpta skiva: Soundtracket till Mamma Mia the Movie.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina bristningar på rumpan. Riktiga turn on:s.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Jag tänkte skriva brösten men så kom jag på att jag inte har några.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan slicka mig i näsan men det ville du förmodligen inte veta.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En flatlus. Nej fy fan, nu gick jag för långt.
50. Vad lyssnar du på just nu? Introduktionen till project week i aulan.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Åkt buss och möta Ösby!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
52. Var är dina föräldrar födda? Jupiter och Iran.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Nått anti-virus shit.
54. Vilken är din favoritrestaurang? Plaza Rosén i Florida.
55. När badade du i en pool senast? Förra sommaren, isen har precis försvunnit ur poolen.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jag totalvägrade alltid så jag kånkade på saker och fixade kulisser.
57. Hur många barn vill du ha? Så många som möjligt, då kan jag bli en sån där äcklig människa som lever på bidrag.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Inte för att generalisera eller kategorisera men sådan där som många...hmm...Rinkeby-bor lyssnar på.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Moderaterna men jag tycker att ni ska rösta på Fi, kommer de in i riksdagen får jag en MacBook.
60. Vad har du för TV-kanaler? Jag vet inte, jag kollar bara på TV1000 efter klockan 12 på natten.
61. Har du åkt moped någon gång? Ja och så KÖRDE JAG BIL IGÅR.
62. Har du busringt någon gång? Jag har telefonfobi men ett tips från coachen; ring Thilda Stavborg.
63. Har du fått felparkeringsböter? En gång ställde jag trehjulingen i rabatten, mamma blev inte så glad och krävde mig på det sista godiset jag hade.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja, jag ska bara hitta någon svamp att röka först.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Ängsvik i lördags.
66. Har du en egen trädgård? Ja och den tycks sköta sig själv.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Mumin, även om man blir förbannad på Snorkfröken ibland och bara vill vrida nacken av henne och kasta bort hennes fula fotring.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Självklart, svenskare halviranier finns inte att finna.
69. Badkar eller duschkabin? Ja alltså, det är ju svårt att bada i en duschkabin. Inte för att jag brukar bada, jag får bara panik för att det är så varmt.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Flickan från ovan är väl den enda nya filmen jag sett.
71. Favoritpizza? Minnet sviker men en jävligt bra sak är att pizzerian på Djurö har ny stenugn!
72. Chips eller popcorn? Ostbågar.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Svart, ibland tar jag olja.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ja, och det slutade med ett sjukhusbesök. Jag var tydligen allergisk mot jordnötter.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej, det skulle vara så synd om konkurrenterna.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Färskpressad apelsin.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Josephine på lunchen. 6-pack McNuggets för 37 spänn, har jag blivit lurad?!
78. Favoritchoklad? Åre Chokladfabriks!
79. När röstade du senast? Jag är inte så mycket för demokrati, det hade varit så mycket lättare om alla gjorde som jag sa på en gång.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej, jag har bara spelat innebandy i 7 år.
82. Är du bra på matlagning? Ingen aning, på Värmdö har vi kökspersonal (så att du vet, Jesper).
83. Klarar du att tanka själv? Jag har en pappa.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nej men jag kunde hela Magic Bullet-reklam när jag var liten. Det slutade med att jag hittade en i köksskåpet.
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola alla gånger.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Jag är fucking scoutledare men inte fan får jag betalt för det.
87. Vad var det senaste du handlade? Ett paket vaniljglass till det blå pannkakorna.
88. Har du kräkts offentligt? Ja och jag sparade det i en burk.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Jag skiter i vilket, jag vill komma ifrån föreläsningen jag sitter på.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej du det gör jag inte.
Det finns ingen 91:a heller!
92. Kan man vara vän med sitt ex? Absolut, om man inte är retarderad.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mig själv- förr var jag schizofren men nu mår vi bättre.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? En gång apa, alltid apa.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Jag vet inte, jag brukar inte ringa mig själv.
96. Vad har du i din väska? Mobil, nycklar, kondomer, pengar, kniv, iPod, kondomer, Rosebud, paraply om det börjar regna aska, busskort och ännu mer kondomer.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Släcker lampan.
98. Vad är du tacksam för idag? Mina hemska vänner.
99. Var hittade du den här listan? Hos Fruda!
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Jag trodde att det stod "Tre personer jag vill se på fyllan" så jag säger Jennie. Annars säger jag Cicci.

2 kommentarer:

Anonym sa...

62 <3

thilda förfan sa...

62 <3