onsdag 28 april 2010

Nationella

Ja hörrni, hur gick det? (Jag förväntar mig inga kommentarer som svar på frågan, jag har fattat att den strategin inte funkar för länge sedan). Vårt slutade 09.50 och efter det var det bara att ta den där soon-to-be-legendary bilden till projektet och sedan sluta för dagen. Klockan är alltså 11.00 och jag sitter på bussen på väg hem. Hem till sol, pizza, schysst bränna och ehh...municipality project. Måste skriva ytterligare 1200 ord innan 24 i kväll och det känns ju allt annat än lockande att sitta vid inne vid stationära när man kan ligga och sola. Jag kan ju ta den här datan med mig ut men man ser ju inte ett skit när det är så ljust och man dessutom har solbrillor. Solglasögon som förövrigt är kassa vad gäller att stå emot solen.

1 kommentar:

Cicci sa...

det gick okej!! typ som det brukar gå på nationella...
hur gick det för dig? :D