onsdag 14 april 2010

Ingen skola imorgon

För jag ska *badabambambambam* laga en tand! Första gången ever och inte hjälper det att få svaret "ja, det gör ont så in i helvete" på frågan om det gör ont och sedan få höra "ähh fan kör utan bedövning, sprutan är värre än borren". Om jag säger så här, jag har inte att skit emot sprutor i tandköttet, en gång fick jag tre stycken för att den kassa tandläkaren gjorde fel de två första gångerna. Jävla sopa. Efter det är det lunch med ösby-flickorna och very-very-soon-to-be-födelsedagsbarnet i centrum. Sedan måste jag tyvärr in till stan i vilket fall, min bildlärare tycker inte att Skolverkets kriterier och mål är tillräckliga så vi måste gå på konstgalleri utanför skoltid och intervjua some artists för att lära oss om industrin bakom konsten och how they make a living. Intressant. Inte.

Inga kommentarer: