torsdag 8 april 2010

Ray Ban Cats 5000 710/51

I dagsläget tjänar jag 27 kronor på att skeppa dem från Italien via Ray Ban's hemsida istället för att beställa dem från en svensk sida. Inte värt det på något sätt, för det första är mina föräldrar nojjiga när det kommer till internetshopping och att då köra på det långväga alternativet känns som en onödig konflikt. För det andra skulle det vara jävligt trist om det visar sig att jag inte gillar det jag ser när brillorna är på (vilket lätt kan kontrolleras om du försöker hitta ett par i en affär innan smartskalle...) och då tvingas skicka tillbaka dem till vart de nu skickas ifrån. För det tredje...hmm, för det tredje. Fan, jag har den fjärde på lager men vad i helvetia var den tredje? Skitsamma, för det fjärde så kan man alltid hoppas på att kronan stärks, då tjänar jag mer än 27 spänn.