lördag 18 september 2010

Astrött, japp

Bra dygn, jävligt bra dygn. Lite halvkass film kanske men vad fan, vi hade det görgött (förlåt, jag var tvungen) ändå. Vinst mot Täby i dag dessutom, skönt med vinst i första seriematchen. Och om ni undrar så gick det bra att vara lagkapten, den nyheten har jag ju i och för sig inte berättat för er mer än med det oerhört kryptiska valet av "Ay ay Captain" som inläggsrubrik tidigare i veckan. Men aa, jag överlevde, det var inte så farligt. Muminmamman frågade om vi söp igår, jag ser tydligen jättebakis ut. Svar nej, jag är bara övertrött och most likely på väg att bli ordentligt sjuk, regnskuren i dag gjorde mina Converse till...vad fan, jag kommer inte på något bra ord. Dyngsura var de i alla fall. Nu ska jag däcka i soffan, ungefär så här mycket:

Den där bruna saken är en kastad Jellybean, den fungerade inget vidare som väckning.

Inga kommentarer: