fredag 10 september 2010

Hoffmaestro!

Alltså, hörrni. Det där var ju bara jävligt jätteobehagligt. Vi hamnade tyyyp mitt i smeten så det slutade med att vi armkrokade i två andra tjejer som också hade andnöd i syfte att trycka oss ut ur massan. Fy fan, jag har fortfarande ont i bröstkorgen. Dessutom fick jag en påse med skräp från Sandy's i huvudet som något yxskaft kastade. Inte för att det gjorde ont men ändå. Vi hamnde tillslut så långt ut på kanten att det kändes ovärt att stå och kolla på scenen- fine att vi fortfarande såg allt men det var jävligt segt. Öhh aa, det var min sista Grönan-konsert i år, kul slut säger jag bara.

Hmm...tänk att för en vecka sedan så satt jag och käkade middag på ett torg (förlåt Jennie att jag skriver samma sak som du) i Spanien. Med ett gäng underbara människor. Jag vill tillbaka.

Inga kommentarer: