måndag 13 september 2010

Skolfoto

Jag håller alla tummar jag har (tre) för att fotografen ska schabbla till det i år igen så att halva skolan inte får några personliga foton hemskickade. Eller så låter jag bara bli med att beställa hela paketet? Nej, så gör man inte. Man beställer allt som finns tillgängligt. Punkt slut. Här har ni en avstämning av situationen just nu:
  • Finnar i hela ansiktet- check!
  • Sminket hos mamma- check!
  • Klädångest- check!
  • Trött som ett as- check!
  • Ingen aning om vart plattången är- check!
  • Nyrakade ben- check!

Vad det nu gör för skillnad på klassfotot om jag har rakade ben eller inte. Haha, alltså, tänk om jag skulle börja skrika och insistera på att jag ska sitta längst fram och sedan dra upp jeansen och smeka benen lite så där halvosexigt samtidigt som jag drar till med världens sängkammarblick! Det vore väl något att hänga i julgranen!

3 kommentarer:

Evelina sa...

HAHAHA det är det här jag kallar humor!

tixitixijaojao sa...

pllllzzzz don't do it. Jag skulle skämmas ihjääääl. så jävla piiiiinsam. AMENGUUUUHH

Fanny sa...

Evelina: Då tycker jag att det var min (någorlunda försenade) födelsedagspresent till dig :)

Mongo: Jag skämms över dig dagligen, what's the difference?