tisdag 14 september 2010

Ay ay Captain!

Bra skoldag, okej skolfoto, bitter fotograf, bra träning, pissigt väder. Hörrni har ni tänkt på att skolfotografer måste vara bland de mest misslyckade människorna ute på arbetsmarknaden? De som är skolfotografer är de som är för dåliga för att få de jobb som vanliga fotografer får- därav bitterheten. Smaken av failure. Borde kanske duscha, sitter med svettiga kläder och käkar Ben&Jerry's som återhämtning. Imorgon bitti är det specialidrott och efter det en håltimme som jag faktiskt funderar på att använda till något bra. Måste skriva ett skeleton till min argumentative essay på engelskan. Fick pangidén att skriva om betyg, kort och gott. Åhh jag älskar betyg. Löööve.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag skulle supergärna vilja veta mera om vad du tyckte om skolfotograferingen. Jag jobbar med sånt och vill gärna ha input.
Jag skulle bli SÅ glad om du ville maila mig på maria.stenstrand@home.se