torsdag 9 september 2010

Torsdag

Det är torsdag idag guys. För exakt en vecka sedan satt vi på planet. Åhh fy bubblan vad jag vill tillbaka! Jag hatar vardag (Schizofanny är i farten), jag hatar vädret, jag hatar skolan, jag hatar att gå upp tidigt och jag hatar att inte bara få driva omkring. Hmpf...

Nää men hallå, det är träning snart och tackar man inte nej till. En annan sak man inte tackar nej till är mat men mamma och Terroristen kommer inte hem förrän om typ 20 minuter och DÅ skall maten börja lagas. Inget gott finns det att äta heller och jag tror inte att mormor är hemma, annars hade jag sprungit dit och stoppat i mig glass. Life sucks. Hahahahahaha just det, jag måste bara nämna att jag och Angelica dog av skratt i korridoren idag, och då menar jag dog. Vi skrek av krampen i magmusklerna. Folk hade tydligen vänt sig om, stirrat på oss och sedan gått därifrån. Fråga mig inte varför.

Inga kommentarer: