onsdag 15 september 2010

Like a rebel

Jag har varit jätterebellisk den senaste tiden i skolan, har haft iPoden i öronen i princip hela tiden. Ja, med undantag för de gånger man ser en bitter lärare komma gående i korridoren, då jävlar ska ni se att den försvinner fort som attan. Sitter i datasalen just nu, har ju den där fantastiska håltimmen på nästan två timmar. Men det är det värt, specialidrotten vill man inte missa. Idag handlade det kort och gott om doping och jag kan inte längre säga att jag är 100% emot det. Visst, jag tycker fortfarande att det är orättvist och gör den faktiskt idrotten till något annat men vi fick så många dilemman att ta ställning till att allt inte är så glasklart längre. Haha, humorbefriat ämne att skriva om. Vi skiter i det. Nu ska jag försöka mig på att skriva den där essay-prylen till engelskan.

Inga kommentarer: