fredag 10 september 2010

Plugg? En fredag?

Jag har nog fått en stekpannan i huvudet för jag fick nyss för mig att plugga. Det är fredag, hallå? Men det är alltid så, under veckorna pluggar man ingeting för att det är så jävla tråkigt och på fredagen har man liksom kommit in i skolan lite och känner att "Fan, I can do it!".
Man tar fram läxorna.
Läser "Your task: Students are required to research an ethical view relating to modern genetic practices or use of moderna genetic technologies".
Lägger tillbaka pappret och tänker "Ähh, jag kan göra det i helgen, då har jag massa tid."
Det blir helg.
Man inser meningen med helg.
Plugget blir inte av.

Typ så ser min studieteknik ut. Den har funkat alldeles utmärkt hittills- 310 poäng och alla MVG i ettan. Prova du också!

2 kommentarer:

Andy sa...

va? skulle vi göra något med det där pappret? :O

Fanny sa...

Jag antar att vi fick det för att vi ska använda det? :)