lördag 11 september 2010

I wouldn't bet on me

Jag är på nu-ska-jag-köpa-en-OnePiece-jumpsuit-humör för tillfället. Det är dåligt väder och jag har tråkigt. Gick in på hemsidan nyss och tänker att "En sådan där kommer jag sitta i snart". Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig för vilken jag ska köpa. Så, help me.1173:-1646:-1291:-

1646:-
Nu fick jag för mig att jag ska slå vad med mig själv. Jag får köpa en om jag inte handlar på Pressbyrån under hela nästa vecka. Och om jag nu skulle göra det så...hmm...köper jag en ändå som tröstpris. Jag var en sådan där unge som bara vann på Vinst-varje-gång när jag var liten, känner att mitt beteende möjligen kan härstamma därifrån någonstans.

7 kommentarer:

cocco sa...

Hhaha nääää ska du köpa en! Fan va cool du är! Köp den första eller sista haha :D

Fanny sa...

Jag är feta cool, det vet du! Ja, alltså, jag känner för tillfället att den sista ligger sämst till och förmodligen ettan och trean bäst till. Men då är det alltså två röster på nummer ett, I'll bare that in mind :)

Ida C sa...

Ettan =)

YOUKNOWWHO! sa...

men vadfan sluta nu fanny. så jävla fula!

Fanny sa...

Håll käften! Så jävla coola!

jennifer sa...

blå! snygggast!

Anonym sa...

den blå ar den enda acceptabla