måndag 20 september 2010

Dyrt med håltimmar

Min foundation har varit slut sedan i våras och min concealer är så jävla kass så i dag på håltimmen när jag egentligen skulle köpa kläder passade jag på att köpa nytt. Kom från affären med ett gäng svampar och en pensel också, kände att det var värdo att inte köpa dem när jag hade chansen. Det roliga var när jag fick för mig att jag även behövde en ny borste till pudret (som i sin tur kommer hålla längre än jag kommer leva) och butiksbiträdet ledde mig och Angelica bort till hyllan. Jag trodde att de felmarkerat priserna men nej, en borste kostade 260 jävla spänn. Jag passade på den och drog till med "Fast asså jag undrar om vi inte har en sådan hemma...". 260 kronor för en sketen borste. Den lilla kostade 110 och det är ännu mindre material. Bäst för tjejen i affären att den är bra.
Hittade inga tröjor (men däremot en jacka från Twist & Tango, dräggelvarning på den) om ni undrar.

1 kommentar:

cicci sa...

kanske låter gott!!