lördag 30 april 2011

04.26

Jag har inte sovit en sekund sedan vi gick och la oss av totalt oförklarlig anledning, Dagsljuset börjar smyga sig in och man kan titta på hur folk ser ut när de sover. Några stycken i alla fall. Emmaslemma ligger bredvid mig, lagom bökig men väldigt söt när hon sover- då håller hon ju liksom käften. Vi ska upp kvart i åtta och jag känner att jag lika gärna kan göra något annat i tre timmar, för sova kommer jag inte kunna. Fan vad sjukt alltså, det måste vara fullmåne deluxe. Har sms:at Elin som jobbar natt, hon slutar vid fem om jag inte misstar mig så jag borde få svar snart. Fan vad hungrig man blir, och fan i jävlans helvete vad ont i huvudet jag kommer ha under resten av dagen. Åhh nu vaknade Sara! Vad trevligt att prata med henne en stund!

1 kommentar:

MCelin sa...

DU HADE RÄTT, shit pommes