fredag 15 april 2011

Top 3 årets edition

  1. Jag slog rekord i att prata snabbt på spanska, en text som skulle ta två minuter att läsa tog en minut. Men det var inte det jag ville hylla, utan att jag haft min sista project week ever där jag inte bestämmer själv vad jag ska lägga en vecka på. Nästa år är det fullfokus på Costa Rica (läs: någon som vill ta en weekend veckan innan påsklovet nästa vår? Marika, Skottland kanske?).
  2. Det är helt underbart väder och jag ligger i shorts (och sololja) och pressar, jodå.
  3. Det är fucking påsklov och saker är allmänt bra.
Haha förstår ni vad mind fucked vi här uppe i Norden är? Ett halvårs brist på solsken är inte hälsosamt någonstans. Årets bästa dag hittills? Maybe baby, who knows.
Ska inte terra er med för många videos så ni får en bild. Nu när jag kom in en stund senare så ser jag hur ful den här bilden är.

Inga kommentarer: