fredag 29 april 2011

Mitt namn är Mycket och jag vill ha mer

Som om gårdagen inte var bra nog slutade träningen med att jag fick vara med på två-målsspelet. Jag började nästan gråta av lycka och trots att jag dyrt och heligt lovade att ta det jävligt lugnt sprang jag mer än jag fick. Det kändes bra i knät, helt underbart. Alla applåderade när jag gjorde mål, det var också underbart. Åhh, nu ska jag njuta av innebandy hela helgen, även om jag inte får spela. Jag ska spela inombords, det är ju insidan som räknas. Packat klart har jag nästan gjort, jag ska bara klura ut hur jag ska göra med smyckena, det vill säga dem jag inte ska ha på begravningen klockan två. Hunnit med lite effektiv uppsatsskrivning med Jennie har jag också gjort, fast hon verkar inte tro på att jag hjälper till med glädje.

SHIT! VIGSELN BÖRJAR JU NU! MÅSTE KOLLA! SOM JAG HAR TJATAT OM THE ROYAL WEDDING, NU JÄÄÄÄVLAR!

Inga kommentarer: