onsdag 6 april 2011

Hahaha vad faaan

Det blev bara sju ynka pass inplanerade i sommar (till skillnad mot 20 förra sommaren)! För det första är det färre pass att välja på i år än förra året, för det andra är jag inte ensam extraanställd och för det tredje låg de allra flesta passen under de veckorna jag tänkte ta körkortet. Tricky, jag får tjäna pengar på annat sätt. Måste dock nämna att jag har världens trevligaste chefer. Så, sagt.

Sitter på bussen och ler åt att det är sol ute, funderade en stund på att ta på mig solglasögonen bara för att men övergav tanken ganska fort. Lite självrespekt måste man ju ha.

Imorgon är sista skoldagen innan påsklovet och det sjunger vi hallelujah för. Project week startar på fredag och sträcker sig fram till den 15:e. Innan dess ska jag dock hinna med två nationella prov i svenska, börjar imorgon med det muntliga och nästa torsdag är det den där underbara femtimmarssittningen. Hoppas jag får skriva en krönika, då är det bara utnyttja bloggerfarenheterna och kladda ihop något hjärndött med metaforiska lustigheter.

5 kommentarer:

ciccc sa...

"jag får tjäna pengar på andra sätt." musstolk på den!

cicci sa...

mustolk hahahhaha

cicci sa...

mustolk hahahhaha

Cicci sa...

Menade såklart misstolk.


(Var tvungen att säga det!)


(Jobbigt mycket kommentarer nu va?)

Fanny sa...

Hahaha nää meningen var att man skulle misstolka :) Och nej, jag lööööööv kommentarer! :D