tisdag 12 april 2011

En liten hemlis

Jag har ständig frågestund, om ni inte förstått det ännu. Tycker att i alla fall någon av er ungefär 70 personer som är inne här varje dag åtminstone borde ha en liten yttse-pyttse-fundering om mig. Typ om jag är bra med blommor eller varför jag valde att börja i en tortyrskola. (Svaret på det förstnämnda är att nej, jag dödar blommor som egentligen inte ska kunna dö och på tvåan svarar jag att jag tror att det som inte dödar det härdar och än så länge har vi inte haft några självmord i skolan).

4 kommentarer:

Hemlig beundrare sa...

Jag har en fråga: Tycker du om Thomas Di Leva?

Gunnar, 56 sa...

Jag har en fråga: Vad tycker du om äldre män? Skulle du kunna tänka dig dejta en? Man måste ju fråga....

Margareta sa...

Hej lille vän! Jag har en fråga: vad tycker du om köpepalmer som sätts i lägenheter? Är det inte lite växtplågeri över det hela? Bör man inte placera palmerna i deras naturliga MILJÖ? Bör de inte finnas SOL! där palmerna sätts!? Jag undrar: BÖR MAN VERKLIGEN UTSÄTTA PALMERNA FÖR DENNA TYP AV VANDALISM!???!!

Det undrar jag. Hoppas på ett underbart och klokt svar.


Med vänlig hälsning
Margareta

Thomas sa...

Margareta har rätt.
Men vad tycker du om rymdblommor? Livets blomma.

Kom ihåg: vi har bara varandra.