onsdag 13 april 2011

Svar!

Hemlig beundrare: Jag har en fråga: Tycker du om Thomas Di Leva?

Svar: Nja asså, egentligen inte men jag har en vän/facebookkompis/stalker/kvastbekant som är helt besatt av honom så jag spelar med och låtsas som det jag också.

Gunnar, 56: Jag har en fråga: Vad tycker du om äldre män? Skulle du kunna tänka dig dejta en? Man måste ju fråga....

Svar: Size doesn't matter and neither does age, love is blind and so is the old man to whom I want to engage. (Hahahahahahahahahaha jag borde bli poet).

Maggan undrar: Hej lille vän! Jag har en fråga: vad tycker du om köpepalmer som sätts i lägenheter? Är det inte lite växtplågeri över det hela? Bör man inte placera palmerna i deras naturliga MILJÖ? Bör de inte finnas SOL! där palmerna sätts!? Jag undrar: BÖR MAN VERKLIGEN UTSÄTTA PALMERNA FÖR DENNA TYP AV VANDALISM!???!!

Svar: Det beror på, kokospalmer skall helst förbli i sina naturliga habitat men yuccapalmer däremot har jag hört trivs väldigt bra i sovrum. Dock inte lika bra i kök och i städskrubbar, fråga mig inte varför. Men ja, jag tycker synd om dessa arma stackare så skänk en slant till PRIS (Palmernas Rätt I Samhället)!

Thomas säger: Margareta har rätt. Men vad tycker du om rymdblommor? Livets blomma.

Kom ihåg: vi har bara varandra.

Svar: Hej Thomas! Vad kul att du och Margareta har liknande uppfattningar! Jag uppmuntrar er till att träffas någon helg, kanske ha picknick hemma på en fin filt och med vackra kuddar på vardagsrumsgolvet? Som mitt enda och sanna svar på din kosmiska fråga säger jag att livets blomma är det enda som behövs inom oss för att få glädjen att spridas ut till andra varelser. Blommar den tillräckligt mycket kanske man till och med når ut till andra galaxer och då tror jag att vi skulle få en universell fred bland alla arter- svarta som vita, sossar som normalbegåvade.

3 kommentarer:

Gunnar, 56 sa...

Tack för ditt svar, Fanny! Jag är mycket lycklig. Jag trånar efter dig och vår dejt.

Varm kram, Gunnar

Phanny sa...

Vad sägs om en promenad i vårsolen Gunnar?

Gunnar, 56 sa...

Oj! Skulle du unna mig den lyckan?

Jätte(hj)ärna!

Kram, GumseGunnar