onsdag 6 april 2011

The endocrine system

Har naturkunskap, pratar om hormoner och just idag kunde jag inte bry mig mindre. Hade vi haft den här lektionen igår hade jag lyssnat, men inte den här eftermiddagen. Ska in på jobbet efter skolan och kolla på sommarschemat, tydligen finns de flesta passen i juli och augusti vilket inte riktigt var det jag hade planerat (min tanke var att jobba i början av sommaren och fram till min födelsedag och jag blir lite confused i huvudet om det inte blir så. Har man en släng av autism så har man).

Jag trodde att jag hade tandvärk igår kväll men imorse fattade jag att det är en finne på hakan som gör ont. Det där med att pin point:a smärta är inte min starka sida, jag vet bara att jag alltid har ont överallt.

2 kommentarer:

anna sa...

haha du har olika färg på dina ögon på den här bilden :) gulle

Phanny sa...

Haha coolt! Det har jag alltid velat ha :D