måndag 11 april 2011

Anja Pärson

De där dagarna när man sitter i sittcykeln och värmer upp inför styrketräningen och känner att fan, idag fixar jag vad som helst, då brukar jag tänka att jag är Anja Pärson när det tar emot som värst i sista intervallen på level 15. Tänker man att man är Anja Pärson så klarar man det, jag menar hur skulle ett par lår som hennes misslyckas med en sketen uppvärmning? Nej precis. Synd då att jag var allt förutom just Anja Pärson idag. Åhh fy satan, det märks att kroppen fortfarande inte är på topp. Under uppvärmningen trodde jag att jagskulle dö av mental utmattning och någonstans där efter sju minuter var jag nog nära att göra det. Var dock jävlans duktig och höjde höftabduktionen från 64 kg till 73.3 och höftadduktionen från 36 till 45.3 och dessutom orkade göra 12x3. I prylen som man ligger på mage på och jobbar hamstringsmuskeln ökade jag från 9 till 16 kg på trasiga benet (10x3) och rygglyften blev 20x3 med 5 kg-viktplatta. Under sista setet rygglyft började jag dock må panikilla och trodde jag skulle svimma. Eller i alla fall spy. Som grädden på moset hade jag glömt vanlig bh så det blev till att sätta på sig en svettig sport-bh efter duschen. Aa men fan vad schysst.
Lillasyster bortskänkes. Ring mig för mer information.

2 kommentarer:

Cicci sa...

Bakgrunden blev super ju :D
Och fasen! Bra kämpat!!

Din lillasyster är söt, jag skulle kunna tänka mig att ta henne! Vad kostar hon? (hehe)

Phanny sa...

Haha tack :D Hon ser bara söt ut, det är det som är problemet. Men hon kostar 25 öre, precis som på min gata i stan :)