måndag 11 april 2011

Ex-mattad

Jävlar i Blåkulla vad trött man blir av att hålla låda i tre timmar för en halvskrikig klass. Men kul var det och biobiljetter ska jag få som tack för hjälpen. Hjälpen bestod av att intala ungarna att London är den optimala klassresedestinationen samt förklara vad som krävs och vad det innebär att fixa samt åka på en sådan resa. Dessutom fick jag 24 enkäter ifyllda och träffa gamla lärarna vilket är bland det roligaste som finns. Men ja, trött som ett as är jag och det löser vi med lusläsning av nya ELLE, man blir så glad när man ser att det har kommit en ny.

Just det, en fråga. Är det någon vars skärm är så pass stor att bakgrunden består av flera bilder så att fula skarvar syns? För det gör det inte på min dator men jag såg tidigare idag att det fuckar upp sig om skärmen är lite större. Jävla as, jag ska hålla mig borta från allt vad teknik heter.

Inga kommentarer: