fredag 18 januari 2008

En fredag så här i januari...

Kom hem från skolan för en timme sen, hade ingen NO så vi fick gå en timme tidigare. Har haft skoj hela dan, inte en dag blir tråkig (och då menar jag det) när man är med världens näst bästa Ida. Försöker nu hjälpa Michelle att fixa en blogg, det går nog bra- får vi hoppas. Skriver mer sen. Nej fan nu glömde jag bort något kul jag skulle skriva, vad var det? Tänk att man har så dåligt närminne...
Citat:
Igår på konfirmationen var vi indelade i små grupper för att dramatisera "Den barmhärtige Samarien". Kalles vuxna kusin kommer inrusande och frågar:
- Har ni sett min pärm?
- Nee, men är inte den på permission?, säger jag då och alla börjar skratta- mission complete! ;D

Fy fan vad jag luktar fotsvett just nu...

2 kommentarer:

I sa...

Trevligt att höra. (att jag inte är världens näst bästa ida)

Anonym sa...

Fast det har du redan skrivit en gång kom jag på. :)