måndag 14 januari 2008

Farmor nästa...

Nu har det alltså gått en dag sedan jag skrev senast, och man ska ju uppdatera lite då och då antar jag. Here we go!
Har vart i skolan som vanligt men tyvärr har det inte inneburit några hysteriska skrattanfall idag. Vi har ju alltid roligt men vissa dagar har det där lilla extra... Kom iaf i par med Ida (inte världens bästa utan världens näst bästa) på hemkumpan och då kan man inte få det mycket bättre- hon var faktiskt bättre än jag trodde så det ska nog gå bra:). Ikväll är det då den där satans Idrottgalan som jag inte ska gå på, får sitta klistrad framför tv:n men varje gång jag kollar på something special så ropar dem på mig och drar upp värsta konversationen. Det slutar alltså oftast med att jag missar halva programmet men så är det, shit happens. Efter gympan (skridskor) på Ekvallen såg jag farmor och sprang ikapp henne. Fick en hundralapp till mat om jag inte ville äta i skolan, även om jag sa att det skulle vara helt ok mat. Bestämde med henne att jag går dit imorrn efter skolan. Nej nu ska jag nog ladda in lite bilder från Gothia och göra läxorna, nu ropar pappa att det är mat!

Inga kommentarer: