onsdag 2 januari 2008

Gothia

Har precis ätit lite hederlig husmanskost, vilket det inte blir så ofta hemma hos pappa (för här äter vi nästan aldrig, haha nej då nu var jag oseriös igen). Kl. 17.00 är det sista träningen innan avfärden till Göteborg imorrn bitti (just nu sitter pappa i bastun och svär om att han inte får upp en skruv som han dragit åt lite för hårt). Uppstigning någon gång runt 6, avfärd från ösby vid 7- alltså kvart över. Det blir nog bra, nu när jag har min iPod classic att roa mig med. Skulle lägga in lite bilder igår och det gick ju jättebra- trodde jag. När bilderna var i iPoden fanns där endast 4 av 25 st + att bilderna var skitskumma. Jag kom på att alla bilder som inte kommit in var tagna med min kamera så det har kanske med det o göra. Jaja måste packa snart, skriver mer om...ehh... ett tag.

Inga kommentarer: