lördag 26 januari 2008

Ännu en uppdatering i mitt liv...

Dagen började med SMU:s årsmöte i gården och höll på till...typ... 14.00...eller nåt. Sedan hem för att se en lapp på dörren till mitt rum- "städning, dammning och dammsugning nästa..." från mamma men den såg jag ju inte så jag sprang raskt upp till datan och låtsades som ingenting. Efter det städade jag visserligen upp i rummet och lyckades få bort bombnedslags-looken. Idag har även årets första interssanta friidrottstävling ägt rum, som vanligt i Glasgow. Äntligen är abstinensen borta! Nu kan jag se fram emot ca: 2 månader friidrott utan uppehåll:D Skrev även en inköpslista (årets första den med):
  • Plattång
  • Nike-byxor ("studio")
  • Sneakers till i vår (såg ett program nyss som bara handlade om gympadojor, så jag blev allt lite sugen)
  • Någon form av vitamintabletter, typ Berocca.

Har under veckan gjort något jag aldrig trodde jag skulle fixa- hitta en PRAO-plats! Visst, mamma var med men såklart sa jag fel datum så då var det ju bara att åka bort till Intersport i Mölnvik dagen efter och säga som det var. Det hade ju iof varit roligare att praoa på SVT eller NVP men där kan man ju inte få sommarjobb. För en gångs skull har JAG en baktanke med något:D

Hörde en ny låt imorse- Rock away med Lazee http://www.youtube.com/watch?v=c2NTQQPMIf0 grymt bra låt!

Inga kommentarer: