fredag 11 januari 2008

Sorry Frida...

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan- Pass.
Gnälla- Lite väl ofta.
Sova- Japp.
Försöka vara annorlunda- Nee, men man behöver inte se ut som alla andra.
Klä dig i svart- Klart jag har några plagg.
Gå i kyrkan- Måste för tillfället.
Gå i skolan- Det är klart :)
Ljuga- Lite väl ofta.
Hata folk- I tio minuter men sen går det över.
Lita på folk- Jorå, men tyvärr är jag nysvindlad:(

HAR DU?
Förföljelsemani- Inte direkt haha.
Tvångstankar- Ibland :p
Någon annan psykisk sjukdom- Joo lite störd är jag allt.
Brutit något ben- Lillfingret och båtbenet.
Lämnat landet- Oja vad skönt det var.
Tuttat eld på något- Eldade ett stort märke i bordet, som tur var var det inte vårt...

HUR:
Går du- Med lite halvtaskig hållning (hemma!).
Svarar du telefonen- Aa det är Fanny...
Mycket pengar har du- Just nu 7000 mindre än vad jag borde ha...
Ofta diskar du- När mamma tjatat i en vecka eller två...
Ofta städar du- Minst varje söndag.
Många stör du dig på- Alldeles för många.
Ofta träffar du din familj- Varannan familj varannan vecka.

TROR DU:
Att du kommer bli något- Hoppas det :)
På Gud- Tror på någonting men jag vet inte vad.
På rymdvarelser- Det är klart.
Att fiskar kan tänka- Det kan dem säkert.
Att du kommer leva länge- Har intalat mig själv att jag kommer det...

Voilá! Min första lista:D

Inga kommentarer: