söndag 13 januari 2008

Till världens bästa Ida från Fanny & Finnen!

Måste bara skriva att litet inlägg om världens bästa Ida http://www.fulfisk.blogspot.com/ , hon skrev ett så fint inlägg till mig i sin blogg så jag ska väl försöka göra detsamma. Nej nu blir det nog lite krystat men jag kan säga att hon är helt ok (nej då, det var min knäppa finne till plastmamma som skojade till det), fast egentligen är hon inte alls OK utan jävligt knäpp, hon hänger ju med mig hela tiden och då kan man ju inte riktigt vara normalbegåvad, eller hur? Jag är typ världskänd som värsta PK:n (präktkossan). Nej nu gled vi ifrån ämnet lite grann m.t.p (min egna förkortning av med tanke på) att det var den där muminmamman som skrev allt ifrån "fast egentligen...". Det här är vår gemensamma blogg (tror hon jaa). Nej men Ida du hänger med mig för att vi har ungefär samma kapacitet av hjärnceller och det är ju inte fy skam (alltså samma problem)! Puss och kram på dig vi ses väl imorrn. Imorgon kan inte jag, jag ska arbeta.

Finnen är egentligen inte så farlig och elak som hon låter så oroa dig inte ;) ;(
Allt som är skrivet med tjock text är skrivet av Taru! Inte för att jag är tjock! För det är jag inte.

Inga kommentarer: