tisdag 22 januari 2008

Profiltid med Bellman i bakgrunden.

Sitter nu i datasalen och har precis mailat Philip (han som ska vara på Bali i ett halvår). Matten gick bra men jag gav upp dem sista 10 minutrarna, ett tal gjorde inte som jag ville. Lite försent kom jag på att det bara var att vända sig om till Marika. 6/6 på läxan:). Sedan SO, som började med ett läxförhör. Satt och skrev upp alla delstater och deras huvudstäder under resten av lektionen- glömde Kentucky men då kom internet och räddade mig i sista sekunden. Har haft roligt med "The Man" (med tuffa citat-tecken), "Anonym" och Lizette (som inte har fattat grejen med gangsta-namn) hela långa dagen. Bästa var när vi (jag&Ida) mimade till Bellman på svenskan. Snart spanska och sedan hem, kanske ska driva lite med sp-läraren?

Inga kommentarer: