fredag 4 juli 2008

Jag säger som valpen

Phu, äntligen lite lugn och ro... Det blev inget följa-med-till-hundmässan idag. Ångrade mig igår kväll så det blev ett näst intill tomt hem i stället. Inga hundar, inga finnar bara jag och datan (pappa kan även få vara med på ett hörn om han har lust). Igår fyllde Philip 15 och självklart glömde jag nämna det i mitt hata-Kissie-och-Kenza- inlägg så, Grattis på dig! Sms:ade iof till honom igår så det där var ganska onödigt men nu vet ni i alla fall att jag bryr mig när folk fyller år. Han tackade så mycket och sa att hans mamma undra vart jag var. Svarade att jag är hos pappa men ska till mamma imorrn (läs: idag) nån gång. Han har inte svarat.
Jaa som sagt så blir det big mamas house soon men innan det lite sola och bada i poolen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Läste ditt inlägg, och nej jag skriver inte skit om dig. ;)
Nu är lösenördet borta, så nu kan du läsa gott du vill! Hade bara en liten paus.. ^^

Anonym sa...

man tackar, man tackar :)

Anonym sa...

Precis vad jag hade tänkt att kommentera;D
Jag skriver inte heller skit om dig Fanny, dock skriver jag inte alltför ofta längre. Lösenordet kan du självklart få, men inte offentligt på bloggen din:)
Ha det, jag rent av älskar din blogg vettu:P

Anonym sa...

Wohoo! jag har hemliga beundrare som älskar bloggen! (fast det kanske inte är så hemligt längre...?)