tisdag 1 juli 2008

Tur & retur

Vi hade så jävla tråkigt imorse så vi tog en snabb tripp fram och tillbaka till Örebro. Ni vet, bara för att få tiden att gå. I andra familjer åker man till närmaste bageri och käkar lunch. Men nehej ni, inte i våran. Här åker vi land och rike runt i väntan på bättre tider. Konstigt? Vad fan snackar du om? Är du helt pantad? Japp, i alla fall om du gick på det där. Klart vi inte åker till Örebriuw utan anledning. Vi skulle lämna ett par nya zeeländare som ska kolla på Världsvinnarutställningen (World Dogshow 2008) på fredag och självklart ställer vi ut våra hundar.
Är lite trött just nu, kanske på grund av att jag sov en sisådär 5-6 timmar inatt. För det första är pappas och Muminmammans säng en stor orgie av hundhår som man får in lite varstans, för det andra var det för jädra varmt, och för det tredje vaknade jag nästan på minuten varannan timme (02,35-04,23-06,37). Det slutade med att jag gick ut till vardagsrummet och tittade på Paradise Hotel... Snart hoppas jag att det blir lite middag, och att mitt hår slutar bete sig. Tvättade det imorse men redan nu kan man steka ägg i det. Fett, fett och åter fett. Men jag ska ju på Fat Camp så det kanske är bra?

Inga kommentarer: