fredag 11 juli 2008

So long suckers!

Idag fyller jag 15 och inte en jävel har sms:at eller ringt. Eller joo, min farbror ringde och påstod som vanligt att han var någon annan än han är. Idag hette han Gunnar Persson och var förbundskapten för flicklandslaget i innebandy. Nu ska jag i och för sig inte sitta här och ljuga och säga att jag inte blivit firad för det har jag. I måndags blev det tacos och tårta på Munkholmen då vi firade mig och Johan samtidigt (han fyllde 16), och igår kom halva tjocka släkten, och världens bästa Ida, hit till misären på Åsvägen. Ingen tårta bidde det men väl en Aloe-växt av Idaho och en hel hög med pengar till reskassan av alla andra. 4100 för att vara exakt. Undra om det inte finns lite dineros på kontot? Det får vi kolla upp för om ca: 1 timme åker vi till Arlanda och jag flyger till det stora landet i öst- Finnelandet! Där blir det kanske också lite presenter, vem vet? Från början var det tänkt att jag under tiden i faro skulle blogga från Muminmammans laptop men tyvärr såg jag i veckan att de svenska mobila-bredbands-abonnemangen inte gäller utomlands, alltså kunde en tittning på en Rapportsändning kosta en sisådär 15 000-20 000 kr och det tycker inte jag är någon bra deal, så det får bli ännu en bloggsemester under de kommande två veckorna. Kanske att jag smyger in ett litet snabbt inlägg någon dag men räkna inte med det, ni får helt enkelt Klara (hon är trevlig hon) er utan mig ett tag nu. Blir det allt för jobbigt så bör ni uppsöka psykolog snarast, Fanny-abstinens är minsann inte att leka med. Jaja nu ska jag väl dra mig här ifrån till toaletten och sedan ner till plattången som ligger och väntar så fint där nere.
Le France (det är väl så man säger?) here I come!

5 kommentarer:

Anonym sa...

grattis grattis grattis! (i efterskott) såg inte inlägget förens nu annars hade jag grattat dig på riktiga dagen och du hade inte kännt dig så ... ledsen :P
haha, där fick du till det. Du är också trevlig må jag säga! ;D

Anonym sa...

jag säger bara, jag är blind!
Det är ju fan idag du fyller år, HAHHA. GRATTIIIIIS :D

Anonym sa...

Haha jaa trevlig och blind verkar vara en bra kombination. Såg du att jag kommenterade din blogg när du fyllde? Något hände så kommentaren kom inte upp på sidan men då vet du att jag tänkte på dig och som man säger- det är tanken som räknas! ;)

Anonym sa...

Gratttiss Fanny, iefterskott (a):D

Anonym sa...

haha precis!
ja eller jag såg det kanske en vecka efter, för jag måste godkänna och så, och jag ser aldrig dom! :P
men tack så mycket iaf :D