onsdag 23 juli 2008

Resebloggen dag 11

Nu tänker jag börja det här inlägget med trista:
Idag har vi inte gjort mycket nytta alls (det var alltså meningen i sig som var tråkigt, inte att vi inte gjorde så mycket- det är skönare att göra ingenting i 40 gradig hetta än att springa runt som tokar) Pool och so(o)l första halvan och efter det blev det matinhandling. Nu sitter jag här och förbannar CNN för att de inte visade något från damernas korta häck från DN-galan. 100 m H, 100 m D, 110 m häck (alltså herrar för er som inte har koll, damerna springer hundra) var allt som kom, därmed bara grenar med amerikanskt intresse. Jag tycker att de borde heja fram Lolo Jones också, hon är bra mycket roligare än Asafa Powell- hon har nämligen lika stora öron som jag har och så går hon som en karl. Fast Powell är i och för sig AIK:are. Förra året spelade AIK mot Brommapojkarna dagen innan DN-galan och då passade Asafa på att göra att bra val. Han klev in på Råsundas gröna matta och fick en matchtröja- Powell #100. Klev då även in i en exklusiv skara med svart-gula hjärtan. Men imorgon ska allt det här in på bloggen och då får jag kolla alla resultat på älskade www.sportbladet.se!

Inga kommentarer: